Thursday, March 1, 2007

Riko Narumi getto!

4 comments
Hah, ternyata memang harus didownload sendiri XD
Riko Narumi (Ruri no Shima's Ruri) photobook get!
Nyahaha. Yg lain gak boleh ngopi~~

Lesse.. what next, Juri Ueno from Nodame Cantabile's Nodame?
Ada photobooknya nggak yah?

4 comments:

anakaneh said...

Wah. Good Stuff. Ditunggu nih "bagi hasil"nya ><.
Tapi gak ngira juga dibela-belain nyari bishoujo yang satu itu. Tanda-tanda addicted to Rori no Shima tuh

Neohybrid_kai said...

ya.. ambil kalo pas ke t4ku deh kalo mau ^^;
27 mb, rapidshare desu wa
tapi pas d/l koneksinya pas lumayan cepet sih

rori no shima, huh?
lo, nice pun
ada Ruri no Shima special fyi, tapi gak tahu siapa yg mau d/l in
di rentalan kayaknya gak ada T^T

mark joseph said...

uhmmm mushi mushi.. (hello...) if you cant only read this comment Riko narumi.. its so wonderful, beautiful of all you movies... like Hachimitsu to Clover,shindo,Kimi ni Shika,Kikoena,Ruri no Shima, umm.. but the others movies i can watch because exclusive only in Japan.. hehehe.. Riko Narumi i like you!!! i like you! riko narumi.. keep in touch.. more blessing to come. always take care. have a nice day, if only i can meet you once!! im so happy yey yey!! hehehehe

from Philippines ^^V

Neohybrid_kai said...

LOL, yea I still like Riko till now
she's kinda have tsundere aura XDD

Post a Comment

 
Ikemasen, Ojou-sama! © 2006-2014 DheTemplate.com. Supported by Toko Anime